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Etiquetado: 2013 Hyundai Genesis, Genesis, Hyundai
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CgD.
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Pillado!! Que os parece? [url]http://bit.ly/16RbEBP[/url] Añado una novedad importante, con su nota de prensa:
Podrá incorporar el HTRAC, que es el sistema de tracción total de Hyundai. Controla electronicamente la transferencia de potencia entre lso 2 ejes dependiendo de las circunstancias de la viaNota de prensa, en inglés
Hyundai Motor Company, South Korea’s largest automaker, today announced that its ‘HTRAC’ all-wheel drive system will be made available for the first time on the all-new Genesis, the second generation of Hyundai’s first premium rear-wheel drive sedan, set to make its world debut in its home market later this year.The ‘H’ stands for ‘Hyundai’ indicating its brand heritage, and ‘TRAC’ is a shortened form of the word ‘Traction,’ which represents technical attributes of the all-wheel drive system. The advanced HTRAC system electronically controls torque split between the front and rear axles depending on road and driving conditions, offering greater stability on slippery roads and in corners.
“Hyundai Motor’s HTRAC system has secured best-in-class durability and driving performance through strict tests carried out in various locations worldwide, including the famed Nürburgring in Germany, the Yeongam F1 circuit in Korea and in severe winter tests in Europe,” said Woong-Chul Yang, Vice Chairman and head of Hyundai Motor Group’s R&D Centre. “We expect our customers to feel world-class safety and driving performance in the all-new Genesis equipped with the HTRAC system.”
Unlike mechanical AWD system with limited torque split between front and rear wheels, Hyundai’s HTRAC system allows drivers to select driving modes for a sophisticated and tailored driving experience.
Starting with the second-generation Genesis, Hyundai plans to apply the HTRAC system to more of its models and aims to strengthen its premium, high-tech brand image by continuing brand efforts such as featuring the HTRAC badge on the trunk lid of the Genesis.
The next generation Genesis vehicles will be produced in RHD, with the business case for Genesis sedan currently under review for Australia, whilst the Genesis coupe has been confirmed for the local market but timing has yet to be announced.
El frontal me recuerda a Peugeot, BMW y Audi y a Focus en la “lagrima“ de los pilotos traseros No pinta bien, me dicen que es un Peugeot 608 y me lo creo. [quote quote=»CABO»]No pinta bien, me dicen que es un Peugeot 608 y me lo creo.[/quote] Con la nariz un poco más pronunciada y el logo de Peugeot ya habría sustituto.
[quote quote=»Ruben4you»][quote quote=»CABO»]No pinta bien, me dicen que es un Peugeot 608 y me lo creo.[/quote] Con la nariz un poco más pronunciada y el logo de Peugeot ya habría sustituto.
[/quote] Lo mismo he pensado… parece un Peugeot.
Esto es un total despropósito, ¿qué clase de diseño es este? Esa parrilla se parece a la de algunos modelos de Aston Martin (salvando las evidentes distancias), pero toda la combinación de elementos lo acercan más a una marca china que a una coreana que representa que está avanzando… Totalmente genérico, que decepción me lleve así de primeras… tenia mucha expectativa en este coche. http://content.worldcarfans.co/2013/10/24/super/19227739841331145474.jpg
http://content.worldcarfans.co/2013/10/24/super/3495377071263414221.jpg [url url=http://www.worldcarfans.com/113102464936/2014-hyundai-genesis-previewed-in-official-renderings]WorldCarFans[/url] el destrozo es considerable.
Una pena porque era precioso.Parece que han hecho una especie de presentación privada en Corea del Sur, porque según tengo entendido la presentación de prensa es el 24 de Noviembre. Todas las fotos aqui!
😉 http://thekoreancarblog.com/wp-content/uploads/2013/11/2015-hyundai-genesis-rear-3.jpg
http://thekoreancarblog.com/wp-content/uploads/2013/11/2015-hyundai-genesis-interior-3.jpg Por favor, que volantes más feos mete Hyundai en sus gama alta, el volante de la gama normal es más bonito. Es más, prefiero hasta el del clase S 😀 El interior es muy parecido al del Mistra, siendo esteᷰúltimo mucho más bonito en el resto. Ese interior con esos aireadores lohe visto en otro sitio. A primeras me sonaba al León (un poco) pero el instinto me dice que hay otro por ahí muy similar. El resto del coche…si este es el nuevo rumbo de Hyundai, se les ha escacharrado la brújula. No aporta nada nuevo más que reminiscencias mal mezcladas de otros modelos.
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