INICIO › FOROS › NOVEDADES › Vehículos presentados › Volkswagen NMS (2010)
Etiquetado: 2010 Volkswagen NMS, Volkswagen
- Este debate tiene 148 respuestas, 42 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 13 años, 10 meses por seba_s10.
-
Yo tomaría la base de un Lincoln para hacer el chop del NMS. Si VW sacara un Jetta como ese chop de seba_s10se come a todas las berlinas rivales de golpe y porrazo. Es elegante y con clase, además de una agresividad que actualmente no se encuentra en ningún modelo de la gama de productos. [img width=600 height=335]http://auto.tom.com/dimg/2009/0519/img-1244323890955.jpg Che168.com says that’s the new Jetta for China market..?!?
:confused: :confused: Jokejoe
[img width=500 height=208]http://img.worldcarfans.com/2009/10/medium/941512497.jpg [i]VW of America has officially begun their media push for the upcoming NMS (new mid-sized sedan) by releasing a generic looking black and white design sketch. VW has confirmed the market launch for late 2011 which coincides with the next generation Passat arrival.As previously reported, the new sedan will be larger and cost nearly $8000 less than the current Passat. That puts the NMS in the low $20,000 range, a much more competitive price. Such an offering would put the NMS as a direct threat to market segment leaders Toyota Camry and Honda Accord.
A press agent for Volkswagen said, “We’ll have two sedans coming out at the same time, and the smaller one will cost considerably more than the bigger one.”
Volkswagen is choosing to build the NMS in Chattanooga, Tennessee to take advantage of the weak dollar. The US dollar has lost nearly 15 percent of its value against the Euro since March 2009. This translates to significantly higher American pricing for any vehicle built in Germany.
With the onset of the NMS, which is targeted to sell 100,000 units per year, the Passat is rendered virtually uncompetitive. This is supported by an incredibly low 9,200 Passat units sold in the first nine months of 2009. As a result, VW is reportedly considering the cancellation of the Volkswagen Passat line within two years.
European customers will continue to see the Passat in VW showrooms. A new version should come on the market in 2011.
[/i] WCF
Si es más grande que el Passat, lo de “Midsize” no lo veo. [img width=580 height=322]http://www.blogcdn.com/es.autoblog.com/media/2009/10/580nmschop.jpg [quote quote=”nissan_skyline”]
Que VW es este???
[/quote] Se supone que es una berlina media exclusiva para el mercado estadounidense.
[quote quote=”olo”]
[quote quote=”nissan_skyline”]
Que VW es este???
[/quote] Se supone que es una berlina media exclusiva para el mercado estadounidense.
[/quote]
Yo creo que VW hará lo que Honda con el Accord, una versión americana del Passat y una versión europea, este sería la americana. Tened en cuenta que Mid-Size en USA no es precisamente un compacto.Al final se quedará en esto:
http://gminsidenews.com/forums/gallery/uploads/25410/0524001333.jpg
http://gminsidenews.com/forums/gallery/uploads/25410/0524001334a.jpg
GMI[img width=650 height=357]http://img535.imageshack.us/img535/6075/midsize.jpg A bigger image for the front end
🙂 [img width=650 height=297]http://revistaautoesporte.globo.com/Revista/Autoesporte/foto/0,,41169730,00.jpg O que seria este coche? El NMS que substituirá el Jetta mk. V o el nuevo Polo sedan?
La revista Auto Esporte diz que es el nuevo sedan que substituirá el Polo sedan y el Bora en Brasil.
Penso que es el NMS.
Segundo la revista, la lanterna trasera del sedan esta disfarçada y não será así.
El friso cromado en las janelas también não existirá.http://revistaautoesporte.globo.com/Revista/Autoesporte/0,,EMI142720-10142,00-NOVO+SEDA+MEDIO+DA+VW+E+FLAGRADO.html
- Debes estar registrado para responder a este debate.